مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-13سياسي

انتقاد از کم کاری در فریضه امر به معروف/ سرمایه گذاری ها شفاف شود


امام جمعه آمل از کم کاری در انجام فریضه مهم امر به معروف نهی ازمنکر درجامعه انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر به این فریضه الهی و مهم شد.

- ، حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و شورای اداری شهرستان آمل که در مصلای این شهر برگزار شد، گفت: وضعیت به گونه ای شده که حتی مرد وزن انگشت اشاره به سمت زن چادر می گیرند و متأسفانه اکنون وضعیت به گونه ای درجامعه شده که کسی حجاب داشته باشد، تهدید می شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت نشان دهنده کم کاری و برخوردهای قهری از سوی متولیان امر در انجام فریضه امر به معروف ونهی ازمنکر در جامعه بوده است، افزود: هرچه قدر در اجرای این امر با قوه قهری برخورد شد، متأسفانه عکس آن در جامعه اتفاق افتاد.

حضور مدیران ادارات هر روز درکنار مردم درخیابان هراز آمل امام جمعه آمل از بلوار امام خمینی (ره) (خیابان هراز) به عنوان یکی از خیابان هایی که متأسفانه باعث جولان برخی افراد بد پوشش وبی حجاب شده است، گفت: هرچقدر مسئولان وارشادهای عمومی امر به معروف کم رنگ تر شود، این نوع ناهنجاری های اجتماعی بساط آن گسترده تر می شود.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: یکی از راهکارهایی که می توان با این پدیده شوم وتلخ بدپوششی وبی حجاب مقابله کرد، حضور چند نفری مدیران دستگاه های اجرایی به صورت همه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کم کاری در فریضه امر به معروف/ سرمایه گذاری ها شفاف شود

انتقاد از کم کاری در فریضه امر به معروف/ سرمایه گذاری ها شفاف شود