مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-13اقتصادي

هرگونه فساد اداری خط قرمز سازمان امور مالیاتی است


رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به طرح ها و برنامه های این سازمان برای مقابله با فرار مالیاتی و پیشگیری از فساد عنوان داشت: فساد اداری خط قرمز سازمان امور مالیاتی کشور است.

- به نقل از سازمان امور مالیاتی، داوود منظور در اجلاس سراسری مدیران مالیاتی اظهار داشت: تمام تلاش ها برای ریشه کن کردن انواع فساد متمرکز شده و برنامه های متعددی نیز در این زمینه به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات سازمان امور مالیاتی از 1007 فعال اقتصادی شناسایی شده که دارای تراکنش بانکی بالا هستند، حدود 400 نفر دارای پرونده مالیاتی بوده و حدود 600 نفر دیگر فاقد پرونده مالیاتی بوده اند، افزود: در این لیست افرادی هستند که در یک سال بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان گردش حساب بانکی داشته اند و ما در سال جدید بنا داریم با تمرکز بر داده های اقتصادی از قبیل تراکنش های بانکی، بخش قابل توجهی از فرارهای مالیاتی را شناسایی کنیم.

منظور در این جلسه هم اندیشی در مورد برنامه های سال جدید ضمن تبیین ظرفیت های قانونی موجود برای برخورد با فرار مالیاتی، مانند قانون پایانه های فروشگاهی و فروشگاهی و سامانه مؤدیان، تعیین تکلیف دستگاه های کارتخوان بانکی و استفاده از ظرفیت های قانونی گفت: یکی از رویکردهای اساسی نظام مالیاتی که مطالبه جدی از این سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه فساد اداری خط قرمز سازمان امور مالیاتی است

هرگونه فساد اداری خط قرمز سازمان امور مالیاتی است