مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-13سياسي

پیشنهاد کنعانی مقدم به وزارت کشور درباره اتباع خارجی


کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: سیاست منسجمی در کشور در قبال پدیده مهاجرت وجود ندارد و این باعث سوءاستفاده دشمن از رخنه های نفوذ در کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل درباره ریشه اقدام تروریستی اخیر یک عامل تکفیری در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: جریان تکفیری با شکل گیری تفکر وهابیت در عربستان سعودی شکل گرفت و در بسیاری از کشورهای منطقه بروز و نمود یافت و به عنوان ابزار قدرت جریان صهیونیستی و سعودی در قالب گروه هایی چون القاعده، داعش و جبهه النصره گسترش یافت.

وی افزود: مشکل ما این است که به لحاظ تفکر امت اسلامی و تقریب مذاهب و نگاه ما به وحدت اسلامی، در خیلی از موارد قوانینی داریم که مانع از مهاجرت و استقرار در جمهوی اسلامی نمی شود و این موجب شده که نزدیک 5 میلیون آواره افغانستانی و 3 تا 4 میلیون آواره کشورهای دیگر در کشور ما زندگی کنند و تا حدودی از همه امکانات هم برخوردار باشند.

کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: دشمنان ما از وجود چنین جمعیت هایی در داخل کشور که ضابطه هم ندارد بهره می گیرند و برعلیه جمهوری اسلامی به عنوان ابزار نفوذ استفاده می کنند که باید جلوی آن گرفته شود.

کنعانی مقدم بیان داشت: پیشنهاد من به مسئولین وزارت کشور این بود که حضور و ورود اتباع خارجی به کشور قانونمند و کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کنعانی مقدم به وزارت کشور درباره اتباع خارجی

پیشنهاد کنعانی مقدم به وزارت کشور درباره اتباع خارجی