مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-13اجتماعي

تخریب ویلای غیر مجاز در ییلاقات ماسال+فیلم


پیش از ظهر امروز یک ویلای غیرمجاز در مناطق بکر ماسال به دستور مقام قضایی استان گیلان تخریب و سه متهم پرونده بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، چندی پیش یک فرد غیربومی محدوده بسیار زیادی از منابع طبیعی ماسال را تصرف و ویلایی لاکچری در دل طبیعت خدادادی این شهرستان احداث کرد.

پس از ساخت این ویلای تعدادی از اهالی روستا اعتراضات گسترده ای داشتند و متعاقب آن در سال 1398 دستور قطع ید برای این پرونده از سوی مراجع قضایی صادر شد اما پس ازآن اجرای حکم قضایی سه سال به تأخیر افتاد و سرانجام صبح امروز با ورود دستگاه قضا و جدیت در تحقق تحول قضایی در کشور این ساختمان غیرمجاز تخریب شد.

احمد آقایی معاون دادگستری استان گیلان با اشاره به غیرقانونی بودن تصرف منابع طبیعی اظهار کرد: پروژه ای که به صورت غیرقانونی در جنگل های یکی از روستاهای ماسال ساخته شده، اعتراض و ناراحتی مردم منطقه را به دنبال داشته که با جدیت در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و امروز شاهد تخریب این بنای غیرمجاز بودیم.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر از متهمان اصلی این پرونده افزود: با دستگیری باند ارتشا کارکنان یکی از ادارات، بعد از انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد فردی غیربومی در روستای ورمیه ماسال دو هزار و 824 متر از زمین های منابع طبیعی را تصرف کرده و در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ویلای غیر مجاز در ییلاقات ماسال+فیلم

تخریب ویلای غیر مجاز در ییلاقات ماسال+فیلم