مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-13سياسي

صنعت پتروشیمی ایران شرایط بسیار خوبی در جهان دارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اکنون کشور ما در عرصه صنعت پتروشیمی شرایط خوبی در سطح جهان دارد و این محصول تلاش دانشمندان، - ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اکنون کشور ما در عرصه صنعت پتروشیمی شرایط خوبی در سطح جهان دارد و این محصول تلاش دانشمندان، نخبگان، تولیدگران و کارکنان پرتلاش این عرصه است.

آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیرعامل و مسئولین پتروشیمی خارگ اظهار کرد: عرصه تولید به ویژه تولیدات استراتژیک مانند محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه های قدرت در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی است.

وی اضافه کرد: بعد از انقلاب در عرصه پیشرفت و توسعه صنعت پتروشیمی نظام خیلی موفق بوده به ویژه در عرصه بازرگانی و مدیریت بازار بین المللی و بومی شدن علم و دانش آن.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: اکنون کشور ما در عرصه صنعت پتروشیمی شرایط بسیار خوبی در سطح جهان دارد و این محصول تلاش دانشمندان، نخبگان، تولیدگران و کارکنان پرتلاش این عرصه است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: صنعت پتروشیمی در ایران مایه اقتدار و یکی از مؤلفه های قدرت نظام به ویژه حوزه اقتصاد در فضای ملی و بین اللمللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت پتروشیمی ایران شرایط بسیار خوبی در جهان دارد

صنعت پتروشیمی ایران شرایط بسیار خوبی در جهان دارد