مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-13سياسي

لیست سیاه در شهرداری تبریز!


رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بهتر است شهرداری در راستای فعال کردن لیست سیاه پیمانکاران و گزارش آن به سازمان برنامه و بودجه و بازنگری در وضعیت پیمانکاران گزارشاتی به ما ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی امروز در بیست و ششمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: باتوجه به اینکه شرایط برای تسریع عملیات عمرانی مساعد و مهیا شده از این رو تصمیم گرفتیم دستور جلسه امروز را به تشریح آخرین وضعیت پروژه های عمرانی به ویژه تقاطع های غیرهمسطح اختصاص دهیم تا در این خصوص توضیحاتی از سوی معاونت عمرانی شهرداری ارائه شود.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود ابراز کرد: می خواهیم بدانیم شهرداری در سال جاری چه تدابیری در خصوص پروژه های عمرانی به ویژه نحوه واگذاری پروژه ها اندیشیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر تبریز، شهردار به نقطه بسیار مهم تقاطع ها اشاره کرد که مغفول مانده بود، به نظرم دقت و توجه شهردار تبریز به این مهم نشان از اهمیت وی به موضوع دارد.

رشیدی افزود: از صحبت های شهردار تبریز در می یابیم که نقطه ثقل تقاطع ها ایرادش در قراردادها بوده و نحوه قرارداد با پیمانکار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست سیاه در شهرداری تبریز!

لیست سیاه در شهرداری تبریز!