مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-13سياسي

پایان ماراتن انتصاب فرماندار شیراز


بلاخره پس از گذشت چند ماه، ماراتن انتصاب فرماندار شیراز به پایان رسید و لطف الله شیبانی، سکان فرمانداری شیراز را با حجم عظیمی از مشکلات به دست گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بعد از کش و قوس های بسیار در انتصاب فرماندار شیراز و علی رغم معرفی گزینه پیشنهادی استاندار فارس به وزارت کشور، دست های پشت پرده با فشارهایی مانع از ابلاغ حکم فرماندار شیراز شده بودند تا بلاخره پس از چند ماه حکم لطف الله شیبانی از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

  ماجرای دست های پشت پرده تا آنجا ادامه یافت که با وجود ابلاغ حکم، سه چهار روزی تودیع و معارفه فرماندار شیراز به تعویق افتاد و صبح فردا این معارفه بلاخره انجام خواهد شد.

  فرماندار شیراز حال سکان شهرستانی را به دست خواهد گرفت که با چالش های بسیاری رو به رو است.

  حادثه سیل شیراز در فروردین ماه 98 و خاطره ناگوار ناشی از سوء مدیریتی که از خود در ذهن ها بر جای گذاشت، آب رفتن روز به روز باغات قصردشت و عدم نظارت کافی بر مدیریت باغات به عنوان داشته ارزشمند شهر شیراز که نیاز به نظارت جدی دارد، ماجرای قتلگاهی به نام کمربندی شیراز و مدیریت یک بام و دو هوایی که برخلاف تعیین مسئولیت از سوی دادستان و رفت و امد چند وزیر و بازدید از این پروژه هنوز اقدامی صورت نگرفته و روزانه چندین نفر را به کام مرگ می کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ماراتن انتصاب فرماندار شیراز

پایان ماراتن انتصاب فرماندار شیراز