مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-13اقتصادي

تمام نقاط کرمانشاه مستعد احداث گلخانه است


کارشناس مسئول توسعه گلخانه های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام نقاط کرمانشاه مستعد احداث گلخانه است، از آغاز احداث 58 هکتار گلخانه در استان طی سال گذشته خبر داد.

- ایرج بهرامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در استان در راستای توسعه گلخانه ها، اظهار کرد: در حالیکه سال گذشته سهمیه ابلاغ شده به استان برای توسعه محیط های کشت گلخانه ای 50 هکتار بود، توانستیم عملیات احداث 58 هکتار گلخانه را در استان آغاز کنیم.

بهرامی با بیان اینکه عمده این پروژه ها به طرح های تولید سبزی، صیفی و نیز باغات مدرن زیرسایبانی اختصاص پیدا کرده، گفت: عملیات ساخت بیشتر این طرح ها در سه شهرستان کرمانشاه، اسلام آباد غرب و سرپلذهاب آغاز شده است.

کارشناس مسئول گلخانه های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه گلخانه ها به دلیل طولانی بودن فرآیند ساخت و ساز معمولا از سال اول به بهره برداری نمی رسند، گفت: شاید حدود 10 هکتار از گلخانه هایی که سال گذشته کار احداث آنها آغاز شده، هم اکنون به مرحله تولید رسیده باشند.

حدود 100 هکتار گلخانه در دست ساخت داریم بهرامی در ادامه اشاره ای هم به وضعیت کنونی گلخانه های استان کرمانشاه داشت و گفت: هم اکنون در استان 54 هکتار گلخانه در حال تولید و حدود 100 هکتار گلخانه در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام نقاط کرمانشاه مستعد احداث گلخانه است

تمام نقاط کرمانشاه مستعد احداث گلخانه است