مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-13اجتماعي

کلنگ زنی یک مدرسه خیری در منطقه حاشیه نشین اسکان در یزد


مدرسه خیری 9 کلاسه «پروین کاظمیان» با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و نیز مدیر عامل و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان در منطقه حاشیه نشین اسکان شهر یزد کلنگ زنی شد.

- ایسنا/یزد مدرسه خیری 9 کلاسه پروین کاظمیان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و نیز مدیر عامل و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان در منطقه حاشیه نشین اسکان شهر یزد کلنگ زنی شد.

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم ضمن تقدیر از خیران نیک اندیش مدرسه ساز که آموزش و پرورش را در ساخت فضاهای آموزشی یاری می کنند، گفت: گام نهادن در راه خیر مدرسه سازی اقدامی ارزشمند است و خیران با ساخت فضا برای ترویج علم و دانش حیات معنوی به جامعه و انسان ها می بخشند و به مصداق آیه شریفه قرآن کریم هر کسی انسانی را از مرگ برهاند و زنده بدارد، گویی همه انسان ها را زنده داشته است ، هستند.

وی از ایثار و ازخودگذشتگی خیرین که با همت بالا و ایمان گران سنگ و متعالیشان فرصت را مهیا نموده اند تا فرزندان این شهر از فضایی ایمن جهت تعلیم و تربیت بهره ببرند تشکر و از زحمات مجمع خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی و همه کسانی که در این راه خیر قدم بر می دارند قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی یک مدرسه خیری در منطقه حاشیه نشین اسکان در یزد

کلنگ زنی یک مدرسه خیری در منطقه حاشیه نشین اسکان در یزد