مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-13فرهنگي

«مهمونی» اثری با عروسک های دوست داشتنی


برنامه مهمونی یک نمایش عروسکی جذاب برای بزرگسالان و کودکان است که در آن از عروسک ها برای آموزش استفاده شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارگردان تئاتر عروسکی گفت: برنامه مهمونی یک نمایش عروسکی جذاب برای بزرگسالان و کودکان است که در آن از عروسک ها برای آموزش استفاده شده است.

محبوبه پاداش در گفت وگو با ایسنا در رابطه با برنامه مهمونی ساخته ایرج طهماسب که این روزها بین مردم و فعالان فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته، اظهار کرد: برنامه مهمونی برنامه ای دوست داشتنی است که شخصیت های عروسکی آن پس از پخش چند قسمت محبوب شده اند.

وی افزود: این عروسک ها ساده و زیبا طراحی شده اند و عروسک گردانی و صداپیشگی آن ها نیز خوب و حرفه ای بوده که با جلو رفتن داستان این شخصیت ها بیشتر معرفی می شوند و اثر بسیار خوبی در مخاطبانش گذاشته است.

مهمونی می تواند به اندازه کلاه قرمزی محبوبیت کسب کند پاداش در پاسخ به این سوال که آیا پس از تجربه موفق ساخت برنامه کلاه قرمزی توسط ایرج طهماسب این برنامه نیز می تواند به همان میزان موفقیت کسب کند یا خیر، افزود: کلاه قرمزی بین گروه مخاطب بزرگسال به دلیل نوستالژی بودن محبوب تر است اما به نظر من با توجه به حضور شخصیت های جذابی مانند بچه و پشه این کار هم به اندازه کلاه قرمزی می تواند موفق و محبوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهمونی» اثری با عروسک های دوست داشتنی

«مهمونی» اثری با عروسک های دوست داشتنی