مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-13سياسي

جولان نفوذی ها/ لزوم به کارگیری نکردن مدیران دولت قبل به عنوان بانیان وضع موجود


بررسی ها نشان می دهد که از حدود 3 هزار و 200 پست مدیریتی در کشور تنها 40 درصد از اشغال مدیران دولت تدبیر و امید آزاد شد و به دست نیروهای جریان انقلاب افتاد و در مازندران نیز از زمان روی کار آمدن دولت جدید تاکنون تنها 70 مورد بوده که محل تامل است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ  سرویس سیاسیرییس جمهور در دیدار رمضانی با ذاکرین اهل بیت (ع) برای چندمین بار در ماه های اخیر بر عدم به کارگیری مدیران دولت قبل به عنوان بانیان وضع موجود در بدنه مدیریتی کشور تاکید کرد.

این سخنان اگرچه منشور مدیریتی در دولت سیزدهم تلقی می شود اما  همچنان و برغم گذشت 9 ماه از روی کارآمدن دولت سیزدهم در مناصب مدیریتی عمدتا حساس حضور دارند بدون آنکه شایستگی نمایندگی افکار و اندیشه های حاکم بر این دولت انقلابی را داشته باشند.

بررسی ها نشان می دهد که از حدود 3 هزار و 200 پست مدیریتی در کشور تنها 40 درصد از اشغال مدیران دولت تدبیر و امید آزاد شد و به دست نیروهای جریان انقلاب افتاد و در بسیاری از مراکز در سطح وزارتخانه ها، سازمان ها، ادارات کل،  فرمانداری ها و بخشداری ها که تابع سیاست های ترسیمی دولت هستند، همچنان مدیران دولت قبل حضور دارند ویکه تازی می کنند و براساس گفته های مسؤولان ذیربط آمار تغییر مدیران در مازندران از زمان روی کار آمدن دولت جدید تاکنون تنها 70 مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان نفوذی ها/ لزوم به کارگیری نکردن مدیران دولت قبل به عنوان بانیان وضع موجود

جولان نفوذی ها/ لزوم به کارگیری نکردن مدیران دولت قبل به عنوان بانیان وضع موجود