مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-13سياسي

پویش 7 سالگی با هدف تشویق کودکان به نماز خواندن برگزار می شود


پویش «هفت سالگی» با رویکرد ترغیب کودکان به خواندن نماز، همراه با آموزش نحوه تشویق کودکان به فرایض دینی همزمان با ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید.

- ، یوسف بالو دبیر اجرایی پویش 7 سالگی و رییس فرهنگسرای اخلاق با اشاره به اینکه آگاهی های دینی درست و متناسب با سن کودکان، نقش مهمی در سرنوشت و آینده آنها ایفا می کند، فراگیری قرائت و اذکار نماز به طور صحیح توسط کودکان، آشنا کردن آنها با آداب نماز و تشویق به تمرین نماز و انس بیشتر کودکان با فضای معنوی مساجد و تکوین شخصیت معنوی آنها را از اهداف پویش هفت سالگی بر شمرد.

به گفته وی، نحوه تشویق کودکان به یادگیری فریضه نماز و پاسخگویی به سوالات والدین مبنی بر اینکه از چه سنی، کودکان را به فراگیری نماز تشویق کنند و یا اینکه کودک را چگونه به نماز خواندن ترغیب کنند و تبیین راهکارهای تربیتی نماز خواندن کودکان از دیگر اهدافی است که در فرآیند اجرای پویش 7 سالگی به آنها توجه شده است که 16 کلیپ آموزشی برای والدین و چهارده استوری موشن در این خصوص در طول ماه مبارک رمضان در صفحه مجازی امیدهای فردا بارگذاری می شود.

بالو در تشریح روش های شرکت کودکان به پویش هفت سالگی گفت: با همراهی و راهنمایی والدین در طول ماه مبارک رمضان، کودکان 7 ساله (دختر یا پسر) می توانند با حضور در مساجد منتخب مناطق 22 گانه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش 7 سالگی با هدف تشویق کودکان به نماز خواندن برگزار می شود

پویش 7 سالگی با هدف تشویق کودکان به نماز خواندن برگزار می شود