موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-13اقتصادي

رنج و سختی های مردم را درک کنید


مردم انتظار دارند تا مسئولان کشوری رنج و سختی که بر آنها می رود را درک کنند و از شعارهایی که دادند قدری کوتاه بیایند و با احیای برجام زمینه را برای گشایش اقتصادی باز کنند تا مردم نفسی بکشند و بیش از این در تنگنا قرار نگیرند.

- عصرایران ؛ یونس قیصی زاده*- حکایت می کنند که اصحاب کهف بعد از 309 سال که از خواب در غاری بیدار شدند و برای خرید مایحتاج خود به بازار مراجعه کردند، از تفاوت قیمت ها در شگفت شدند.

حالا حکایت ما شده و افزایش قیمت ها که روزانه بالا می رود.

نیازی نداریم تا 309 سال خواب رفته باشیم و الان از دیدن قیمت ها دود از کله مان بلند شود، کافی است قیمت های الان را با همین چند سال پیش مقایسه کنیم؛ با پولی که سال 94 می توانستیم یک عدد بره بخریم، الان به زحمت می توانیم یک کیلو گوشت گوسفند بخریم.

اگر سال 96 با پول توی جیب مان می توانستیم یک کیسه ده کیلویی برنج ایرانی به خانه ببریم، الان با همان پول فقط می توانیم یک کیلو برنج طارم بخریم.

اگر سال 91 یک جعبه سیب را صندوق عقب ماشین می گذاشتیم، امروز با همان پول فقط یک کیلو سیب دست مان می دهند.

اگر اهل سفر بودید و سال 91 به تور سه روزه استانبول در هتل سه ستاره رفته باشید اکنون با پول همان تور هنر کنید بتوانید دو کیلو آجیل بخرید و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج و سختی های مردم را درک کنید

رنج و سختی های مردم را درک کنید