مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-13اقتصادي

توضیحات محیط زیست درباره تخلفات بهره برداری از کوه «بی بی شهربانو»


طبق گزارش های دریافتی و اطلاعاتی که از سوی اداره صنعت و معدن دریافت شده، برداشت از این کوه در چارچوب ضوابط زیست محیطی قید شده در مجوز فعالیت این معدن بوده است.

- توضیحات محیط زیست درباره تخلفات بهره برداری از کوه بی بی شهربانو طبق گزارش های دریافتی و اطلاعاتی که از سوی اداره صنعت و معدن دریافت شده، برداشت از این کوه در چارچوب ضوابط زیست محیطی قید شده در مجوز فعالیت این معدن بوده است.

ایسنا نوشت: به دنبال انتقاد رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران از میزان بهره برداری کارخانه سیمان تهران از کوه بی بی شهربانو در شهرستان ری، رییس اداره محیط زیست این شهرستان گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف این مرکز به دست ما نرسیده و برداشت از این کوه طبق مجوز دریافتی است.

23 فروردین ماه 1401 احمد صادقی - رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران - با انتقاد از برداشت بی رویه کارخانه سیمان از کوه های بی بی شهر بانو گفته بود: برداشت بی رویه از منابع طبیعی این کوه ها موجب بروز حوادث و بحران های احتمالی آینده خواهد شد و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و اداره کل محیط زیست شهرداری تهران می بایست در این زمینه گزارشی تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات محیط زیست درباره تخلفات بهره برداری از کوه «بی بی شهربانو»

توضیحات محیط زیست درباره تخلفات بهره برداری از کوه «بی بی شهربانو»