مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-13سياسي

اول قطار شهری همدان را بخرید بعد عملیات اجرایی را آغاز کنید


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: مطالعات امکان سنجی قطار شهری همدان پختگی لازم را ندارد، در صورت تخصیص اعتبار، ابتدا خرید قطار خریداری شده و سپس عملیات اجرایی آغاز شود.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: مطالعات امکان سنجی قطار شهری همدان پختگی لازم را ندارد، در صورت تخصیص اعتبار، ابتدا خرید قطار خریداری شده و سپس عملیات اجرایی آغاز شود.

مهدی حیدری در جلسه فوق العاده کمیسیون فنی عمرانی با موضوع آخرین وضعیت قطار شهری با حضور اعضای کمیسیون، شهردار و مدیران شهری اظهار کرد: موارد و درخواست های جدیدی در بحث قطار شهری مطرح و این جلسه به منظور همفکری و تصمیم گیری در این خصوص برگزار شده است.

وی به صحبت های نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیش بینی ردیف اعتباری به این منظور اشاره کرد و گفت: عنوان شده است که 30 میلیارد تومان به این منظور تعریف شده و قرار بر پیگیری تخصیص 100 میلیارد تومان نیز از سفر ریاست جمهوری به استان برای قطار شهری است که شهرداری کار را شروع کند.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: به منظور همفکری و بررسی بیشتر در این خصوص، این جلسه برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اول قطار شهری همدان را بخرید بعد عملیات اجرایی را آغاز کنید

اول قطار شهری همدان را بخرید بعد عملیات اجرایی را آغاز کنید