مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-13اقتصادي

تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام تهران در اولویت امسال استان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه تخصیص منابع مالی استان تهران در سال گذشته نسبت به متوسط کل کشور بالاتر بود، گفت: - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه تخصیص منابع مالی استان تهران در سال گذشته نسبت به متوسط کل کشور بالاتر بود، گفت: منابع مالی بالاتر از متوسط کشور برای تکمیل پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.

علاءالدین اَزوجی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح تخصیص بودجه سال 1400 برای استان تهران گفت: تخصیص منابع مالی استان تهران در سال 1400 نسبت به متوسط کل کشور بالاتر بوده که در حقیقت یکی از نقاط قوت استان تهران قلمداد می شود و این منابع مالی برای تکمیل پروژه های عمرانی اختصاص یافته است؛ به این ترتیب در سال جاری تمامی پروژه هایی که در سال گذشته پرداختی داشته اند به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: 671 میلیارد تومان برای 70 پروژه زیربنایی و اجتماعی تخصیص داده شده که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و تحول قابل توجهی در سطح استان تهران اتفاق خواهد افتاد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: در پایان سال گذشته کسری بودجه سنوات گذشته شناسایی و احصا شد و به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کردیم که بخشی از این کسری ها تامین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام تهران در اولویت امسال استان

تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام تهران در اولویت امسال استان