مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-13ورزشي

قول هایی برای حمایت از قهرمانان دونده کرمانشاهی


رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه از دیدار قهرمانان ملی پوش دوومیدانی کرمانشاه با یک خیر ورزشی خبرداد و گفت: قرار است این خیر ورزشی حمایت هایی از قهرمانان ملی پوش استان داشته باشد.

- احمد روشن زاده در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به نیاز دوومیدانی کرمانشاه به حمایت های مالی، اظهارکرد: باوجود اینکه کرمانشاه از استانهای سرآمد در این رشته به شمار می رود، اما متاسفانه نبود اسپانسر مشکلاتی را برایمان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: مشکلات مالی که در این رشته وجود دارد، باعث شده تا گاها برخی از ورزشکاران از این رشته کناره گیری کنند و یا اینکه برای استانهای دیگر مسابقه دهند.

رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه تصریح کرد: طی چندسال اخیر تلاش شد تا اسپانسرها را به سمت این رشته جذب کنیم و از آنها کمک بگیریم، اما متاسفانه کسی در کرمانشاه پای کار نیامد.

وی از ورود یک خیر ورزشی برای کمک به دونده های قهرمان کرمانشاهی خبر داد و گفت: خوشبختانه اخیرا یکی از خیرین ورزشی استان دیداری با مسئولین هیات و پژمان یارولی، سبحان احمدی، امیرفرزام صفری، نسا مرادی، کوثر قاسمی و آتوسا آتش به جان به عنوان نمایندگان قهرمانان استان داشت و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول هایی برای حمایت از قهرمانان دونده کرمانشاهی

قول هایی برای حمایت از قهرمانان دونده کرمانشاهی