مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-13سياسي

مطالعات امکان سنجی قطار شهری پختگی لازم را ندارد


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه کریدور شماره یک در اجرای قطار شهری را قبول ندارم، گفت: مطالعات امکان سنجی قطار شهری پختگی لازم را ندارد.

- ، مهدی حیدری چهارشنبه در جلسه فوق العاده کمیسیون فنی عمرانی با موضوع آخرین وضعیت قطار شهری که با حضور اعضای کمیسیون، شهردار و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: موارد و درخواست های جدیدی در بحث قطار شهری مطرح و این جلسه به منظور همفکری و تصمیم گیری در این خصوص برگزار شده است.

وی به صحبت های نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیش بینی ردیف اعتباری به این منظور اشاره کرد و گفت: عنوان شده است که 30 میلیارد تومان به این منظور تعریف شده و قرار بر پیگیری تخصیص 100 میلیارد تومان نیز از سفر ریاست جمهوری به استان برای قطار شهری است که شهرداری کار را شروع کند.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: به منظور همفکری و بررسی بیشتر در این خصوص، این جلسه برگزار شده است.

حیدری با بیان اینکه در صورت تخصیص این اعتبار پیشنهاد بنده ابتدا خرید قطار و سپس آغاز عملیات اجرایی است، افزود: 60 تا 70 درصد مبلغ حدود 6 هزار میلیارد تومانی در این پروژه هزینه خرید بوده و 20 تا 30 درصد هزینه عملیات اجرایی و عمرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات امکان سنجی قطار شهری پختگی لازم را ندارد

مطالعات امکان سنجی قطار شهری پختگی لازم را ندارد