مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-13اقتصادي

بانویی که کار تولید را از کمد دیواری اتاقش شروع کرد


شهین منادی وندچالی یک تولیدکننده مازندرانی می گوید: با توجه به نداشتن کار وارد دنیای تولید شدم و چون جایی نداشتم کار تولید را از کمد دیواری اتاقم شروع کردم و کم کم کارگاه را دایر کردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، وارد شدن در دنیای کار و تولید فراز و نشیب های زیادی دارد ولی این کارآفرینان موفق هستند که با درک درست از اهداف و خواسته ها وارد این مسیر پُرتلاطم می شوند، مسیری که با وجود اینکه سختی های فراوانی دارد اما سختی هایش هم لذت بخش است.

خبرگزاری فارس مازندران در این گزارش به سراغ  شهین منادی وندچالی رفته بانویی 49 ساله که 14 سال پیش مسیر زندگی اش خیلی اتفاقی تغییر کرد و وارد دنیای کار و تولید شد.

یاد آن روزها افتاد، 14 سال پیش بود که قارچ و نوشیدنی به وی هدیه داده شد و به واسطه مصرف آن علاوه بر اینکه توانست سلامتی خودش را به دست آورد بلکه جرقه ای در زندگیش به وجود آورد و تصمیم گرفت خود نیز وارد این مسیر شود و این قارچ را که دارای خواص بسیار فراوانی است تکثیر کند.

*تولید را از کمد دیواری اتاقم شروع کردم شهین منادی وندچالی این تولیدکننده در گفت وگو با فارس، می گوید: باتوجه به اینکه شغلی نداشتم و ازطرفی به درآمد و شغل نیاز داشتم از کمد دیواری اتاقم کار را شروع کردم و کم کم به فکر راه اندازی کارگاه و سپس سوله افتادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی که کار تولید را از کمد دیواری اتاقش شروع کرد

بانویی که کار تولید را از کمد دیواری اتاقش شروع کرد