مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-13ورزشي

دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود قهرمان اولین دوره مسابقات انتخابی آکواتلون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، اولین دوره مسابقات پنتاتلون پنجگانه مدرن رشته بای اَتل قهرمانی نخبگان کشور مردان و انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی پرتغال به میزبانی فدراسیون ورزش های سه گانه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و .

- دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود قهرمانی اولین دوره مسابقات آکواتلون را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، اولین دوره مسابقات پنتاتلون پنجگانه مدرن رشته بای اَتل قهرمانی نخبگان کشور مردان و انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی پرتغال به میزبانی فدراسیون ورزش های سه گانه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و علی رضوانی دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود قهرمانی اولین دوره مسابقات آکواتلون را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش اولین دوره مسابقات بای اَتل (شنا و دو) قهرمانی کشور به عنوان یکی از زیرشاخه های مدرن پنتاتلون به صورت مشترک با مسابقات آکواتلون قهرمانی نخبگان کشور (سه گانه دو، شنا، دو) در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در پایان و در رده بزرگسالان علی رضوانی دانشجوی تربیت بدنی این دانشگاه و عضو تیم ملی سه گانه جمهوری اسلامی ایران توانست مقام قهرمانی این رقابت ها را کسب نماید و محمدحسین طیبی از استان تهران دوم شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود قهرمان اولین دوره مسابقات انتخابی آکواتلون

دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود قهرمان اولین دوره مسابقات انتخابی آکواتلون