مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-13ورزشي

روایت فعالیت گروه جهادی پزشکی 200 نفره


تیم ما متشکل از چندین گروه مختلف که شامل گروه های دندان پزشک، دامپزشک، توانبخشی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی است که در کل حدود 200 عضو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس،محمد صفی خانی، فعال جهادی حوزه پزشکی که یک دندان پزشک و فعال جهادی حوزه پزشکی است در برنامه جشن ماه رمضان از نحوه کار گروهی و برگزاری اردو های خدماتی صحبت کرد.

وی همچنین از تاثیر کرونا بر نحوه انجام کمک های پزشکی و همکاری مردم در این راستا سخن گفت.

این فعال جهادی حوزه پزشکی گفت:من فعالیت های جهادی خود را از سال 95 آغاز کردم اما از سال 98 به صورت جدی و گسترده تر فعالیت خود را آغاز کردم.

از سال 95 که کار جهادی را آغاز کردیم به صورت یک روزه در حوزه های اطراف تهران می رفتیم و در اردوهای کوتاه مدت شرکت می کردیم.

وی ادامه داد: در حاشیه های شهر تهران مناطق محرومی هستند که تنها یک ساعت با شهر فاصله دارند اما دسترسی به مراکز پزشکی ندارند.

با گذر زمان ما فعالیت خود را به اردو های یک هفته ای و 10 روزه برای مناطق محروم دیگر استان ها گسترش دادیم و اکنون در حدود 12 استان ایران سابقه انجام کارهای جهادی داریم.

این فعال جهادی حوزه پزشکی تصریح کرد: از استان های تحت پوشش می توان به ایلام، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خراسان، خوزستان، هرمزگان و گلستان اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فعالیت گروه جهادی پزشکی 200 نفره

روایت فعالیت گروه جهادی پزشکی 200 نفره