مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-13سياسي

سفره افطاری ساده در 122 بقعه متبرکه مازندران برپا می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح ضیافت الهی در 300 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: سفره افطاری ساده در 122 بقعه متبرکه استان برپا می شود.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در 300 بقعه متبرکه استان اظهار داشت: در این طرح برنامه های مختلفی مانند ترتیل خوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن، جلسات تفسیر قرآن کریم، افطاری ساده، مراسم لیالی قدر، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و… برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های اوقاف در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همه ساله در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز طرح ضیافت الهی در 300 بقعه متبرکه مازندران در حال اجراست، افزود: در این طرح برنامه های مختلفی مانند ترتیل خوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم، جلسات تفسیر قرآن کریم، افطاری ساده، مراسم لیالی قدر، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و… برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران توزیع بسته های معیشتی موقوفات را یکی از برنامه های اوقاف در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های مازندران با احصا ء و جمع آوری عوائد موقوفات در حال تهیه و توزیع بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره افطاری ساده در 122 بقعه متبرکه مازندران برپا می شود

سفره افطاری ساده در 122 بقعه متبرکه مازندران برپا می شود