مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-13سياسي

بیمارستان 700 تختخوابی در ردیف بودجه سفر هیئت دولت به قزوین قرار گرفت


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: در جلسه استاندار و نمایندگان با معاون اجرایی دولت، همگی بر کمبود تخت های بیمارستانی در قزوین و وضعیت ساختمانی بیمارستان های این استان و در نتیجه ساخت بیمارستان 700 تختخوابی تأکید داشتند و بر همین اساس این بیمارستان .

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: در جلسه استاندار و نمایندگان با معاون اجرایی دولت، همگی بر کمبود تخت های بیمارستانی در قزوین و وضعیت ساختمانی بیمارستان های این استان و در نتیجه ساخت بیمارستان 700 تختخوابی تأکید داشتند و بر همین اساس این بیمارستان در ردیف بودجه سفر رییس جمهور به استان قزوین قرار گرفت.

فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اهمیت تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی قزوین، بیان کرد: متأسفانه این پروژه در سالیان اخیر با بی مهری و مسائلی همچون عدم تزریق اعتبار روبه رو بوده است اما با روی کارآمدن دولت سیزدهم این انتظار وجود دارد که شاهد توجه ویژه دولت به پروژه بیمارستان 700 تختخوابی باشیم.

وی در ادامه گفت: استان قزوین از حیث زیرساخت های درمانی در شرایط نامناسبی قرار دارد و عمر ساختمان برخی از بیمارستان ها در قزوین به بیش از 50 سال می رسد که خطرات بسیاری دارد و لزوم بازسازی و تجدید بنا و همچنین ساخت بیمارستان جدید در استان قزوین بر کسی پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 700 تختخوابی در ردیف بودجه سفر هیئت دولت به قزوین قرار گرفت

بیمارستان 700 تختخوابی در ردیف بودجه سفر هیئت دولت به قزوین قرار گرفت