مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-13سياسي

باید برخورد قاطع با پیمانکاران خاطی خدمات شهری کرج صورت گیرد


خسارات جبران ناپذیری در حوزه خدمات شهری به پاکبانان وارد شده که نباید به راحتی از کنار آن گذشت و با پیمانکاران خاطی و حاشیه ساز برخورد قانونی شود.

- ، علیرضا رحیمی محمودآبادی صبح چهارشنبه در نطق پیش از دستور چهل و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج طی تذکری در خصوص حوادث جانی پاکبانان زحمتکش به شهردار اظهار کرد: در مرداد ماه سال گذشته اولین نطق پیش از دستور بنده در خصوص پرداخت به موقع حقوق پاکبانان و سبزبانان بود که با پیگیری مجدانه شهردار و اعضای شورا به سرانجام رسید و محقق شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از ابتدای دوره ششم شورای شهر کرج 4 حادثه جانی و 8 نفر جرحی در خصوص پاکبانان داشته ایم و 11 نفر هم در سال 99 حادثه و جرحی وجود داشته که جای بسی تأسف دارد که هم برای ما هم مسئولین وقت که عزم و انگیزه ای برای اصلاح روند و توقف این حوادث را نداشته اند.

لیکن در حال حاضر ما مسئولیم و مشاهده می کنیم همچنان برخی ها سرخود را در مناطق بالا می گیرند و راه می روند که انگار نه انگار اتفاقی افتاده است.

رحیمی با بیان اینکه هر کسی در این مقطع وظایفی دارد، قانون تکلیف را روشن می کند و شهردار نیز باید در این زمینه آنچه قانونیست ظرف یک هفته آتی عملیاتی نماید، بیان کرد: رسالت اصلی شهرداری باید حفظ ارزش ها و احترام به شخصیت والای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برخورد قاطع با پیمانکاران خاطی خدمات شهری کرج صورت گیرد

باید برخورد قاطع با پیمانکاران خاطی خدمات شهری کرج صورت گیرد