مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-13سياسي

پایلوت شدن لنده برای اجرای طرح های اشتغالزایی ستاداجرایی حضرت امام(ره)


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب شهرستان لنده به عنوان پایلوت طرح های اشتغالزایی با حمایت ویژه این ستاد خبرداد.

- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد: پایلوت شدن لنده برای اجرای طرح های اشتغالزایی ستاداجرایی حضرت امام(ره) ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب شهرستان لنده به عنوان پایلوت طرح های اشتغالزایی با حمایت ویژه این ستاد خبرداد.

شایان نادری در نشست شورای اشتغال در شهرستان لنده گفت: ما برابر روال حاکم در کشور هرکجا بنیاد علوی هست ورود پیدا نمی کنیم اما باتوجه به عمق محرومیت ها و پیگیری های امام جمعه و فرماندار شهرستان لنده این مهم تحقق یافت.

وی افزود: در بحث اشتغالزایی خرد و کلان بحث راه اندازی کارگاه ها و تعاونی ها از نقطه آغاز تا پایان بر روند اجرای طرح ها اشتغالزایی نظارت دقیق و مستمر صورت می گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: تسهیلات کلان نمی تواند تضمینی بر اجرای 100درصدی طرح ها باشد به طور مثال در روند اجرایی یک طرح گلخانه که باید دارای استانداردهای فنی و ملی باشد این مهم رعایت نمی شود و گاها دچار مشکلات اساسی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایلوت شدن لنده برای اجرای طرح های اشتغالزایی ستاداجرایی حضرت امام(ره)

پایلوت شدن لنده برای اجرای طرح های اشتغالزایی ستاداجرایی حضرت امام(ره)