مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-13سياسي

تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی تا پایان خرداد مشخص می شود


نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان خرداد ماه امسال تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی مشخص می شود.

- سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج جزییات نشست نمایندگان و رییس مجلس با حضور سازمان اداری و استخدامی را تشریح کرد.

وی افزود: دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس تا 15 روز آینده به بررسی موضوع تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی پرداخته تا طرح یا لایحه ای را در این راستا تنظیم کنند که تا پایان خردادماه تکلیف این افراد را مشخص کنند.

فرشادان تصریح کرد: این جلسه پیرامون تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی با حضور رییس سازمان استخدامی کشور، حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و تعدادی از نمایندگان برگزار شد.

  وی عنوان کرد: پیش از این 186 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه ای خواستار تعیین تکلیف وضعیت تمامی پرسنل شرکتی و قراردادی و نیروهای کادر سلامت و موارد مشابه شدند تا از امنیت شغلی برخوردار شوند.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تا 15 روز آینده دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس به بررسی موضوع بپردازند و در صورت توافق طرح یا لایحه ای را در این راستا تنظیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی تا پایان خرداد مشخص می شود

تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی تا پایان خرداد مشخص می شود