مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-13اقتصادي

تولید نیمه صنعتی گوگردزدایی با همکاری بخش فناور و صنعت


تفاهم نامه تولید نیمه صنعتی پیوسته گوگردزدایی، کک سازی تاخیری و الکترود گرافیتی و راه اندازی واحد صنعتی تولید کک میان یکی از شرکت های فناور و یک شرکت سرمایه گذار به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت شبکه تبادل فناوری تفاهم نامه همکاری جهت راه اندازی پایلوت نیمه صنعتی پیوسته گوگردزدایی ، کک سازی تاخیری و الکترود گرافیتی و راه اندازی واحد صنعتی تولید کک، بین یکی از شرکت های سرمایه گذاری و یکی از شرکت های فناور با نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا شد.

با توجه بازار سالانه در حدود 600 میلیون دلاری الکترود گرافیتی و اهمیت ویژه تولید الکترود گرافیتی جهت استفاده در صنعت فولاد فعالیت های مختلفی در کشور به این منظور صورت گرفته است و در این راستا به همت شبکه تبادل فناوری این تفاهم نامه تولید نیمه صنعتی کک سوزنی در گام اول به عنوان ماده اولیه تولید الکترود گرافیتی و تولید صنعتی پس از اخذ تاییدیه های فنی و مالی، به امضا رسید.

در این مراسم، دکتر فاضل مدیرعامل این شرکت سرمایه گذاری یکی از ماموریت های مهم این شرکت را تولید الکترود گرافیتی عنوان کرد و یادآور شد: امروز در حدود 38 میلیون تن فولاد تولید می شود و در افق 1404 به 55 میلیون تن خواهیم رسید و ریل بعدی 70 میلیون تن فولاد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نیمه صنعتی گوگردزدایی با همکاری بخش فناور و صنعت

تولید نیمه صنعتی گوگردزدایی با همکاری بخش فناور و صنعت