مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-13سياسي

آغاز فعالیت شبانه مرکز انتقال خون کرمانشاه/ نذر خون را به شب های قدر موکول نکنید


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از افزایش ساعت کاری مرکز انتقال خون استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در حال حاضر این مرکز از ساعت هشت صبح تا 23 شب برای مراجعه اهداکنندگان فعال است.

- آغاز فعالیت "شبانه" مرکز انتقال خون کرمانشاه/ "نذر خون" را به شب های قدر موکول نکنید ایسنا/کرمانشاه مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از افزایش ساعت کاری مرکز انتقال خون استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در حال حاضر این مرکز از ساعت هشت صبح تا 23 شب برای مراجعه اهداکنندگان فعال است.

دکتر مریم میرزاده در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه روزه داری منعی برای اهدای خون نیست، گفت: افراد می توانند در ماه مبارک رمضان و در زمانی که روزه هستند نسبت به اهدای خون اقدام کرده و این کار نه مشکلی برای ابطال روزه آنها داشته و نه روزه منعی برای اهدای خون دارد.

وی افزود: توصیه این است افراد روزه دار جهت اهدای خون در روزهایی که سحری صرف کرده، در ساعات اولیه صبح جهت اهدای خون مراجعه کنند.

همچنین توصیه می شود این افراد در ساعات افطار تا سحری قبل از اهدای خون حتما از مایعات به میزان زیاد استفاده کنند.

وی تصریح کرد: پیش از اهدای خون شرایط جسمی افراد سنجید می شود و در صورتی که افراد واجد شرایط بوده و سحری صرف کرده باشند، منعی برای اهدای خون ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت شبانه مرکز انتقال خون کرمانشاه/ نذر خون را به شب های قدر موکول نکنید

آغاز فعالیت شبانه مرکز انتقال خون کرمانشاه/ نذر خون را به شب های قدر موکول نکنید