مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-13اجتماعي

منهول های ورودی به ساحل گناوه بسته شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه گفت: خروجی کانال های آبهای سطحی که با فاظلاب ترکیب می شد، به وسیله دیوارچینی مسدود شد.

- ایسنا/بوشهر رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه گفت: خروجی کانال های آبهای سطحی که با فاظلاب ترکیب می شد، به وسیله دیوارچینی مسدود شد.

کامبیز عبدالهی صبح روز چهارشنبه اظهار کرد: در نشستی هم اندیشی که با فعالان و سمن های زیست محیطی شهرستان گناوه درباب وضعیت بسیار خطرناک و آلوده کننده ورود فاضلاب به دریا در سواحل بندر گناوه داشتیم، مصوب شد که در نشستی فوری با فرماندار محترم شهرستان معضل فاضلاب و رهاشدن آن به دریا را پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: در تداوم این حرکت زیست محیطی، با حضور فرماندار محترم شهرستان گناوه نشستی برگزار شدکه مصوبات آن مبنی بر مسدود شدن منهول های ورودی فاضلاب به دریا بود و همچنین تصمیم جدی بر پاکسازی تمامی کانال ها ورودی فاضلاب به دریا (به صورت دوبار در هفته) به همت شهرداری گناوه بود؛ که این دو صوبه در روز جاری اجرایی و تمام منهول های ورودی فاضلاب به دریا مسدود و کانال ها نیز پاکسازی شد.

همچنین رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه در ادامه از دو مصوبه دیگر در این نشست با فرماندار شهرستان گناوه خبر داد: 1-پکیچ فاضلاب کنار مسکن مهر مجاور دریا که بلااستفاده رها شده طی تفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منهول های ورودی به ساحل گناوه بسته شد

منهول های ورودی به ساحل گناوه بسته شد