مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-13سياسي

کمک 9 میلیاردی خیرین چالوس در جشن رمضان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران از کمک 9 میلیارد تومانی خیرین شهرستان چالوس در جشن رمضان امسال خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران از کمک 9 میلیارد تومانی خیرین شهرستان چالوس در جشن رمضان امسال خبر داد.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه در حاشیه جشن رمضان در شهرستان چالوس در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه های مختلف کمیته امداد مازندران در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اطعام مهدوی یکی از مهم ترین برنامه ها است که در این راستا آشپزخانه های اطعام مهدوی در شهرستان های مازندران راه اندازی شد.

وی هدف از این کار را پخت و توزیع یک میلیون و 500 هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان ذکر کرد و گفت: توزیع سبد کالا نیز یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد امام خمینی مازندران در ماه مبارک رمضان است که تا پایان این ماه مبارک 300 هزار سبد غذایی با ارزش حداقل 500 هزار تومان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران افزود: در هر دهه از ماه مبارک رمضان 100 هزار سبد غذایی توسط کمیته امداد و با مشارکت بسیج، سپاه، آستان قدس رضوی، موسسات و خیریه ها توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام عالیشاه اجرای جشن رمضان را یکی دیگر از مهم ترین برنامه های کمیته امداد مازندران دانست و ادامه داد: در این راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 9 میلیاردی خیرین چالوس در جشن رمضان

کمک 9 میلیاردی خیرین چالوس در جشن رمضان