مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-13سياسي

رفع تصرف 103 هکتار اراضی ملی در کهگیلویه وبویراحمد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته 103 هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شد.

- غلامحسین حکمتیان اصل در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افزون بر 444 پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته تشکیل و متخلفان برای پیگیری های قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد 244 فقره پرونده در زمینه تخریب و تصرف عدوانی اراضی ملی و مابقی در بخش قطع درختان، قاچاق چوب و زغال بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال گذشته 244 متخلف در زمینه تصرف عرصه منابع طبیعی در این استان تشکیل شد، تصریح گرد: 79 نفر از این متخلفات اقدام به تخریب بیش از 52 هکتار از جنگل های این استان کرده بودند.

حکمتیان اصل بیان کرد: افزون بر 165 نفر از این متخلفان اقدام به تخریب و تصرف 170 هکتار از مراتع مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد کردند.

وی گفت: در سال گذشته 103 هکتار از اراضی ملی استان رفع تصرف شد، که این مقدار اراضی ملی با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی از دست 100نفر سودجو خارج شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اراضی ملی که به منظور انجام کارهای کشاورزی و یا ساخت و سازهای غیرمجاز تصرف می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 103 هکتار اراضی ملی در کهگیلویه وبویراحمد

رفع تصرف 103 هکتار اراضی ملی در کهگیلویه وبویراحمد