مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 06:572022-04-13اقتصادي

مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز رفع شد


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به برخی مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز طی سال های گذشته، اضافه کرد: به منظور پیشگیری از تعطیل شدن تولید و مواجه شدن اشتغال با مشکل با ورود دادگستری و همکاری اداره کل محیط زیست استان، - برنامه های عملی و راهبردی ارائه شده و مشکلات موجود رفع شد.

موسی خلیل الهی در نشست ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، در رابطه با بررسی مشکلات شرکت پتروشیمی تبریز، اظهار کرد: یکی از رویکردهای دادگستری استان و برنامه های محوری قوه قضاییه کمک به دولت در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: پتروشیمی تبریز یکی از واحدهای موفق و ارز آور استان بوده و نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال ایفا می کنند و این موضوع قابل قدردانی است.

وی با بیان این که تولید و اشتغال اهمیت بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: تعطیل کردن یک واحد تولیدی راه حل و چاره کار نیست و باید با ارائه برنامه ای دقیق ضمن پیشگیری از تعطیل شدن واحد تولیدی و اشتغال مشکلات را رفع کرد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع خرید و فروش زمین در شهرک های صنعتی، گفت: فلسفه ایجاد شهرک های صنعتی ارائه زمین مناسب با زیر ساخت های کامل به تولید کننده واقعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز رفع شد

مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز رفع شد