مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 06:372022-04-13اقتصادي

تولید بیش از 6000 تُن گوشت ماهی در استان همدان


سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تولید بیش از شش هزار و 800 تن گوشت ماهی در سال گذشته در این استان خبر داد.

- جعفر کاویانی دلشاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته در بحث پرورش ماهی شش هزار 810 تن گوشت ماهی قزل آلا، ماهیان گرم آبی کپور و آمور و چهار میلیون و 810 هزار قطعه ماهیان زینتی در استان همدان تولید شده است.

وی با اشاره به اشتغال 1200 نفر بهره بردار پرورش ماهی و آبزیان در سطح استان همدان افزود: توسعه پرورش ماهی در استان همدان در سال تولید؛ دانش بنیان ، اشتغال آفرین نیز با جدیت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.

کاویانی دلشاد فعال سازی واحدهای راکد در حوزه پرورش ماهی و آبزیان سطح استان همدان را یکی از جمله برنامه های مهم اداره شیلات و امور آبزیان جهاد کشاورزی استان در سال جاری برشمرد و یادآور شد: با پیاده سازی این برنامه تلاش بر افزایش تولید ماهی و ارتقاء سرانه مصرف گوشت ماهی در استان خواهد بود که ضمن آن دوره های آموزشی طبخ ماهی و دوره آموزشی برای پرورش دهندگان ماهی نیز برگزار خواهد شد.

راه اندازی شرکت قزل دانش نهاوند از اولویت های سال جاری وی همچنین ادامه داد: یکی از اولویت های امسال بحث فعال سازی و راه اندازی واحد شرکت قزل دانش نهاوند بوده که در اواخر سال گذشته معاون وزیر نیز از این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 6000 تُن گوشت ماهی در استان همدان

تولید بیش از 6000 تُن گوشت ماهی در استان همدان