مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 05:572022-04-13اقتصادي

استفاده از یافته های دانش بنیان در مدیریت آب/اعتبارات افزایش یافت


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: دانش بنیان شدنِ مدیریت منابع آب، کمک می کند تا بهر وری بیشتری در این خصوص داشته باشیم و اشتغال بیشتری هم ایجاد شود.

- ، سیدمحسن حسینی شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی با همکاران شرکت آب منطقه ای گلستان اظهارکرد: اعتبارات عمرانی شرکت آب منطقه ای در بخش های آبرسانی به برخی شهرها، سدسازی ها و احداث شبکه های آبیاری و زهکشی در سال 1400 و به ویژه پس از سفر پربرکت ریاست جمهوری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان شده که نشان از پیگیری های مستمر همه داشته و باید تلاش های همکاران در سال جاری هم چند برابر شود تا این طرح ها به نتیجه برسد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: اتمام بدنه و آبگیری سد نرماب، آغاز عملیات اجرایی سه طرح بزرگ: سد میرداماد (شصت کلاً)، زهکشی اراضی 78 هزار هکتاری استان و فاز دوم شبکه قره سو- زرین گل از جمله طرح ها و برنامه های مهم این شرکت در سال جاری بودهکه با اعتبارات تخصیص یافته امید است، تسریع شود.

وی با بیان اینکه امسال توسط رهبر معظم انقلاب، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، گفت: دانش بنیان شدن مدیریت منابع آب کمک می کند تا بهر وری بیشتری در این خصوص داشته باشیم و اشتغال بیشتری هم ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از یافته های دانش بنیان در مدیریت آب/اعتبارات افزایش یافت

استفاده از یافته های دانش بنیان در مدیریت آب/اعتبارات افزایش یافت