مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 03:022022-04-12سياسي

دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در جامعه بیان شوند


در بیش از چهار دهه عمر پربرکت نظام اسلامی خدمات و دستاوردهای زیادی در زمینه های مختلف انجام شده که این خدمات باید در جامعه تبیین و بازگو شود.

- ، محمد تقی صفری سه شنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر بخصوص در ماه مبارک رمضان و تاکید رهبر معظم انقلاب به احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: همه باید برای احیا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دست در دست هم دهیم و نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته باشیم و آن در جامعه ساری و جاری کنیم.

فرماندار گناوه با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه خواری افزود: این موضوع باید در سطح شهرستان به خصوص در بازار مدیریت شود و با روزه خواران هم تذکر لسانی و اخلاقی لازم به افراد داده شود و هم هم برخورد قانونی توسط دستگاه های متولی مدنظر باشد.

وی گفت: عرضه غذا در بازار در ساعت های روزه داری به صورت علنی و در ملأ عام برخورد شود و مسافران و مهمانان نیز در جاهای مشخص شده برای صرف غذا حضور یابند و از روزه خواری در ملأ عام خودداری کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: خدمات نظام مقدس اسلامی باید به مردم تبیین و روشنگری شود و بخصوص ادارات در برنامه ها، خدمت ها، رفتارها و مأموریت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در جامعه بیان شوند

دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در جامعه بیان شوند