مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 23:122022-04-12ورزشي

اولین پیروزی شیمیدری ها در نیمه نهایی لیگ برتر/امید شمیدر به صعود زنده شد


تیم بسکتبال شیمیدر قم توانست در بازی سوم خود ازسری رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، شهرداری گرگان را با نتیجه 75 بر 71 شکست دهد تا سریال دیدار‎های این دو تیم به قسمت چهارم کشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال مردان شیمیدر قم از ساعت 20 سه شنبه شب بازی سوم خود را مقابل شهرداری گرگان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کرد و در نهایت توانست با نتیجه 75 بر 71 پیروز و به صعود به مرحله نهایی امیدوار شود.

شاگردان مهران شاهین طبع کوارتر اول را با نتیجه 14 بر 20 با شکست پشت سر گذاشتند اما در کوارتر دوم 22 بر 11 و در کوارتر سوم با نتیجه 25 بر 16 توانستند حریف را با قاطعیت شکست دهند اما باخت در کوارتر چهارم هم نتوانست ترمز شیمیدر را در این بازی بکشد.

شیمیدر قم با هدایت مهران شاهین طبع و با ترکیب؛ رافی درغوکاسیان، نوید رضایی فر، محمد یوسف وند، دوایت بایکس و آلاده آمینو مقابل تیم شهرداری گرگان با سرمربی گری مهران مهران حاتمی حاضر شد، از تیم شیمیدر دوایت بایکس با بدست آوردن 24 امتیاز بهترین بازیکن نماینده قم و در تیم مقابل پری پتی توانست 27 امتیاز از این بازی کسب کند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پیروزی شیمیدری ها در نیمه نهایی لیگ برتر/امید شمیدر به صعود زنده شد

اولین پیروزی شیمیدری ها در نیمه نهایی لیگ برتر/امید شمیدر به صعود زنده شد