مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 23:122022-04-12سياسي

امام جمعه قشم: قرارگاه عمرانی توسعه روستای طولا تشکیل شود


طولا 14 محله و 12 هزار نفر جمعیت دارد، اما مشکلات آن بی شمار است و برای توسعه این روستا باید سریعا قرارگاه عمرانی تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی عصر امروز در نشست شورای اسلامی روستای طولا بیان کرد: طولا دو و نیم برابر یک شهر معمولی جمعیت دارد اما امکانات آن از یک روستا هم کمتر است و مردم ساکن در آن با مشکلات فراوانی درگیر هستند.

وی ادامه داد: با ایجاد یک قرارگاه عمرانی متشکل از تمام دستگاه های اجرایی، انتظامی و قضایی شهرستان باید نقشه راه توسعه طولا تدوین گردد تا دقیقا مشخص شود قرار است فرآیند توسعه به کدام سمت حرکت کند.

حجت الاسلام حاجبی تاکید کرد: ساخت پاسگاه انتظامی در این روستا باید سریعا در دستور کار قرار بگیرد، همچنین راه اندازی شورای حل اختلاف و تاسیس مرکز مشاوره خانواده نیز در این روستا ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص بخشی از درآمدهای شرکت های صنعتی در قالب مسئولیت اجتماعی برای توسعه طولا، افزود: اساس راه اندازی شرکت ها رفع محرومیت و آبادانی منطقه و کشور است و شرکت های صنعتی باید به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: در صورت تدوین یک برنامه اصولی مشکلات طولا در یک بازه 5 ساله به طور کامل حل می شود اما هم اکنون نیز نباید منتظر ماند و با مشارکت مردم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قشم: قرارگاه عمرانی توسعه روستای طولا تشکیل شود

امام جمعه قشم: قرارگاه عمرانی توسعه روستای طولا تشکیل شود