مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 21:222022-04-12بين الملل

پادشاه اردن خواستار همکاری در خصوص امنیت غذایی با صهیونیست ها شد


در ادامه همنوایی سیاستهای اردن با رژیم صهیونیستی، پادشاه این کشور ادعا کرد که طرحی را برای «امنیت غذایی» برای رییس این رژیم مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری صهیونیستی خبر دادند که عبدالله دوم پادشاه اردن طرح بی سابقه ای را برای همکاری با رژیم صهیونیستی ارائه کرده است.

شبکه خبری آی-24 رژیم صهیونیستی خبر داد که پادشاه اردن این طرح را در جریان سفر اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی به امان مطرح کرد.

هرتزوگ اواخر مارس گذشته به اردن سفر کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین شبکه، طرح عبدالله دوم، درباره ایجاد یک مخزن مشترک گندم و محصولات غذایی است و ادعا کرد که این طرح، برای همکاری منطقه ای در موضوع امنیت غذایی است.

پادشاه اردن در طرح خود مدعی شده است که هر کشوری که به خاطر محصولات غذایی آسیب دیده بود، می تواند از ذخایر این مخزن استفاده کند.

در این طرح، رژیم صهیونیستی، اردن، مصر و به عنوان طرفهای شرکت کننده مطرح شده اند و از فلسطین هم برای مشارکت، دعوت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین شبکه اسراییلی، هنوز فایده این طرح و مکانیزمهای اجرایی آن مشخص نیست؛ هر چند که توافق اولیه ای درباره اهمیت این طرح در دراز مدت حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن خواستار همکاری در خصوص امنیت غذایی با صهیونیست ها شد

پادشاه اردن خواستار همکاری در خصوص امنیت غذایی با صهیونیست ها شد