مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 21:122022-04-12سياسي

اولین جلسه هماهنگی برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد


دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: هفتمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین باید به ابزار خلق قدرت تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) موافق نبودند و تأکید داشتند این کنفرانس حتما باید به صورت حضوری برگزار شود.

ابطحی افزود: به یاری خدا با گذر از شرایط حاد همه گیری بیماری کرونا و فراهم شدن نسبی آرامش، امسال می توانیم هفتمین کنفرانس را برگزار کنیم.

وی به تفاوت کنفرانس، تجمع و نشست اشاره و تصریح کرد: در کنفرانس هفتم بنا نیست تنها میزبان مهمان هایی از سرتاسر جهان باشیم و در نهایت به یک بیانیه پایانی بسنده کنیم.

انتظار می رود مدعوین کنفرانس هفتم، نقش جدی در میدان داشته باشند و کنفرانس به یک بازیگر فعال صحنه فلسطین تا آزادی کامل سرزمین فلسطین از بحر تا نهر تبدیل شود؛ کنفرانسی هجومی، مبتکر و بازیگر نقش اصلی در صحنه مقاومت.

دبیرکل کنفرانس تأکید کرد: کنفرانس هفتم باید تبدیل به ابزار خلق قدرت شود.

به موازات نبرد سخت در سرزمین های اشغالی باید در سایر مناطق جهان نبرد نرم و همه جانبه با صهیونیست ها را شاهد باشیم و آن را بارورتر کنیم.

وی در پایان، حضار را به ارائه پیشنهادات و انتقادات در خصوص برگزاری روز قدس و همچنین هفتمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه دعوت کرد و مدعوین نیز در خصوص دو موضوع یاد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه هماهنگی برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شد