مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 20:222022-04-12اقتصادي

80 درصد مردم اردبیل الگوی مصرف برق را رعایت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین قدیمی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آیین نامه جدید تعرفه های برق، مصرف برق مشترکان به سه بخش کم مصرف، مصرف متعارف و پرمصرف تقسیم بندی می شود.

وی افزود: میزان مصرف برق برای مشترکان در ایام مختلف متفاوت بوده و به طوری که در ایام غیرگرم و عادی سال، الگوی مصرف برق 100 کیلووات ساعت در هر ماه بوده و برای ایام گرم سال نیز در مناطق عادی این رقم به 150 کیلووات ساعت در هر ماه می رسد و بدین ترتیب اگر مشترکی مصرفی کمتر از این مقدار داشته باشد جزو مشترکان کم مصرف بوده و مشمول افزایش تعرفه نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: در مناطق گرمسیری استان اردبیل که شامل شهرستان های شمالی (پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز) می شود، الگوی مصرف در هر ماه ایام گرمسیری خرداد تا شهریور ماه، 200 کیلووات ساعت بوده و اگر مشترکی بیش از این میزان مصرف داشته باشد مشمول افزایش تعرفه می شود.

قدیمی تشریح کرد: سامانه برق من برای سهولت در خدمت رسانی به مشترکان راه اندازی شده و مشترکان می توانند با نصب این اپلیکیشن در گوشی های همراه خود از 34 نوع خدمت غیرحضوری بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مردم اردبیل الگوی مصرف برق را رعایت می کنند

80 درصد مردم اردبیل الگوی مصرف برق را رعایت می کنند