مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 19:072022-04-12ورزشي

راه اندازی کمیته بانوان بسیج رسانه در سیستان و بلوچستان


رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان از راه اندازی کمیته بانوان بسیج رسانه این استان در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، پوریا یاسینی رییس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار کرد: اجرای فرآیند توانمندسازی همه جانبه زنان سیستان و بلوچستان رویکرد مهم دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.

زهرا ابراهیمی در این نشست که با هدف گسترش همکاری ها و استفاده از ظرفیت منحصر بفرد بسیج رسانه  در جهت معرفی قابلیت های بانوان  در حوزه های متنوع و شرح خدمات نظام به زنان استان، برگزار  شد افزود: امور بانوان در تلاش است بر اساس شعار سال که که بر اهمیت مسأله اشتغالزایی تاکید می کند زمینه توانمندسازی همه جانبه و تحول در نگرش به جامعه زنان را فراهم کند.

این مسئول ضمن اشاره به برخی از اقدامات دفتر نظیر راه اندازی نخستین کارگروه امداد و نجات ویژه بانوان،احیای دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری،ارایه تسهیلات اشتغالزایی و افتتاح کارگاه های اشتغال زایی برای بانوان خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید استاندار سیستان و بلوچستان، احیای ظرفیت های مازاد دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیته بانوان بسیج رسانه در سیستان و بلوچستان

راه اندازی کمیته بانوان بسیج رسانه در سیستان و بلوچستان