مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 17:572022-04-12سياسي

100 میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی به نهبندان اختصاص یافت


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امسال با پیگیری های مستمر در زمان تصویب بودجه، 100 میلیارد تومان اعتبار علاوه بر بودجه های استانی برای محرومیت زدایی به شهرستان نهبندان اختصاص یافت.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امسال با پیگیری های مستمر در زمان تصویب بودجه، 100 میلیارد تومان اعتبار علاوه بر بودجه های استانی برای محرومیت زدایی به شهرستان نهبندان اختصاص یافت.

مصطفی نخعی، امروز سه شنبه به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: از سال گذشته اعتباری با عنوان محرومیت زدایی در قانون بودجه 1400 مصوب مجلس یازدهم پیش بینی شد که براساس شاخص ها و معیارهایی از قبیل جمعیت، وسعت و شاخص های محرومیت اعتبار خاص به شهرستان ها اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در این زمینه 31 شهرستان محروم و ویژه که در هر استان یک شهرستان است، شناسایی و در خراسان جنوبی نیز شهرستان نهبندان معرفی شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال قبل خدمات خاص و ویژه ای در اختیار شهرستان های محروم کشور قرار نگرفت لذا موضوع امسال در مجموعه کمیسیون تلفیق بودجه پیگیری و برنامه ریزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی به نهبندان اختصاص یافت

100 میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی به نهبندان اختصاص یافت