مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:472022-04-12سياسي

حمایت و استفاده ارتش از طرح های سربازان در حوزه دانش بنیان


ارتش جمهوری اسلامی ایران در تعامل و همکاری با قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، - امیر سرتیپ محمودی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تعامل و همکاری با قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، پیشگام شده است تا از فکر نو و ابتکارات سربازان عزیز در زمینه های دانش بنیان استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با ابعاد مختلف شخصیتی شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: اولین مراکز تحقیقاتی در نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد، نیروهای ما به ویژه نیروهای هوایی و زمینی در این بحث گام های خوبی برداشتند و امسال نیز برنامه های متنوعی در این زمینه داریم.

مراکز تحقیقاتی دانش بنیان و ادارات تحقیقات نیروهای چهارگانه و ستاد ارتش برنامه های بسیار خوبی را پیش بینی کردند و ان شاءالله در زمان های بعدی به سمع و نظر مردم می رسانیم .

وی افزود: در مرکز شهدای وظیفه نیروی زمینی با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ارتش در راستای قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت و استفاده ارتش از طرح های سربازان در حوزه دانش بنیان

حمایت و استفاده ارتش از طرح های سربازان در حوزه دانش بنیان