مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-12اجتماعي

تکمیل بزرگراه مشگین شهر به اردبیل اولویت برنامه سال 1401


با توجه به اهمیت احداث بزرگراه ها، تکمیل بزرگراه مشگین شهر به اردبیل جزو برنامه پیشرفت شهرستان مشگین شهر در سال 1401 است.

- ، سیدحامد عاملی عصر سه شنبه در نشست تدوین نهایی و هماهنگی اجرای برنامه پیشرفت شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت احداث بزرگراه ها و مناسب سازی محورهای مواصلاتی در استان اردبیل، تکمیل بزرگراه مشگین شهر-اردبیل به عنوان بخشی از بزرگراه شمال-جنوب استان جزو برنامه پیشرفت شهرستان مشگین شهر در سال 1401 است.

وی افزود: روند و شیوه فعلی کشاورزی اراضی و باغات در استان اردبیل متناسب با پتانسیل های موجود اعم از خاک، آب و هوا نیست و باید در حوزه های مختلف کشاورزی تغییرات و ریل گذاری های جدید و نوینی صورت بگیرد که تغییر روند فعلی کشاورزی به نفع اهالی استان خواهد بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، جذب مشاور خارجی مجرب و متخصص حوزه کشاورزی برای استان اردبیل را به شکل جدی پیگیر هستیم که با تغییر نگرش و حضور مشاور، در کوتاه مدت و بلندمدت شاهد تحولات محسوسی در حوزه کشاورزی استان خواهیم بود.

عاملی ادامه داد: راهبرد اساسی حوزه کشاورزی باید بر اساس تولید محصولات با ارزش، صادراتی، کم ریسک، آموزش علمی و مدرن و اصلاح باغات و کشت، برنامه ریزی و عملیاتی شود که با توجه به اقتصاد غالب استان در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بزرگراه مشگین شهر به اردبیل اولویت برنامه سال 1401

تکمیل بزرگراه مشگین شهر به اردبیل اولویت برنامه سال 1401