مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-12اقتصادي

80 درصد مشترکان برق اردبیل الگوی مصرف را رعایت می کنند


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: 80 درصد مشترکان برق در استان اردبیل الگوی مصرف را رعایت می کنند.

- حسین قدیمی 23 فروردین در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: مشترکان پرمصرف در جداول الگوی مصرف یارانه کمتری را خواهند گرفت که این برنامه از ابتدای امسال اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سیاست های جدید وزارت نیرو حمایت از الگوی مصرف ملاک قرار گرفته است، تصریح کرد: مشترکانی که تا 200 کیلووات مصرف برق داشته باشند، هیچ گونه مبلغ اضافی پرداخت نمی کنند و بالاتر از این رقم به صورت پلکانی و تصاعدی با افزایش مبلغ پرداختی و کاهش یارانه های اعمال شده، روبه رو خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به اینکه الگوی مصرف برای ایام مختلف متفاوت است، گفت: در سه اقلیم هوایی گرم، غیر گرم و معتدل الگوی مصرف طراحی شده که عدول از این الگو متضمن پرداخت مبالغ زیاد خواهد بود.

قدیمی با اشاره به راه اندازی سامانه برق من با 34 نوع خدمت غیرحضوری افزود: در حال حاضر در استان اردبیل 34 هزار و 625 مورد این اپلیکیشن را نصب کردند که 6 درصد مشترکان را شامل می شود.

وی به نصب کنتورهای هوشمند در بسیاری از مشترکان اشاره کرد و ادامه داد: خوداظهاری، اطلاع از میزان برق مصرفی، واگذاری انشعاب، جمع آوری انشعابات برق، اعلام خرابی، خاموشی، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مشترکان برق اردبیل الگوی مصرف را رعایت می کنند

80 درصد مشترکان برق اردبیل الگوی مصرف را رعایت می کنند