مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-12اجتماعي

نامه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به خودش برای تاسیس مدرسه غیرانتفاعی!


در شبکه های اجتماعی نامه ای منتشر شد که نشان می دهد کوروش مودت مدیر کل فعلی آموزش و پرورش خوزستان برای تأسیس مدرسه غیرانتفاعی به خودش نامه زده و موافقت اولیه را هم انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در شبکه های اجتماعی نامه ای منتشر شد که نشان می داد کوروش مودت مدیرکل فعلی آموزش وپرورش خوزستان برای تأسیس مدرسه غیرانتفاعی به خودش نامه زده و موافقت اولیه را هم انجام داده است! کوروش مودت مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: درخواست مجوز راه اندازی مدرسه غیرانتفاعی کاملاً طبیعی بوده و همه فرهنگیان ممکن است متقاضی راه اندازی مدرسه یا آموزشگاهی باشند.

وی افزود: این فقط یک برگه است و ما کار خلاف قانونی را انجام نداده ایم بنده مثل بقیه همکاران فرهنگی فعلاً درخواست داده ام که بعدها می خواهم در ایام بازنشستگی از آن استفاده کنم.

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان گفت: چنانچه مجوز راه اندازی مدرسه تصویب شد و موفق به جذب دانش آموز شدیم هر دو سال این مجوز باید تمدید و از حراست استعلام شود.

مودت با بیان اینکه درخواست ها پس از ارسال به شورای نظارت استان بررسی و مصوب می شود، عنوان کرد: هرگاه این نامه در شورای نظارت مصوب شود به متقاضی اعلام می کنیم که کارهای مربوط به استعلام، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به خودش برای تاسیس مدرسه غیرانتفاعی!

نامه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به خودش برای تاسیس مدرسه غیرانتفاعی!