مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-12بين الملل

مرکز تبلیغی عربستان؛ ابزار برای سازش با صهیونیست ها


عربستان سعودی از طریق مرکز موسوم به «رابطه العالم الاسلامی» تلاش می کند تا در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گام بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، موج عادی سازی اعراب با رژیم صهیونیستی از ماهیت سیاسی و اقتصادی خود فراتر رفته و به سطح مذهبی نیز رسیده است.

عربستان از خلال مرکز سعودی موسوم به رابطه العالم الاسلامی که به بهانه گسترش اسلام ایجاد شده بود، تلاش می کند تا در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فعالیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد، محمد العیسی رییس کنونی سازمان رابطه العالم الاسلامی اعلام کرد که این مرکز سعودی برای رابطه دوستی میان اسلام و یهودیت ارزش قائل است و به دنبال تغییر اصل همکاری میان ادیان است.

العیسی در گفت وگو با شبکه آمریکایی فاکس نیوز اعلام کرد که دوره دبیرکلی او بر شکستن اختلافات مذهبی و ایجاد تغییرات محسوس در این زمینه متمرکز بوده است.

وی گفت: همتایان یهودی من سابقه جدیدی را ایجاد خواهند کرد و به پیشرفت ملموسی در روابط بین رهبران دینی مسلمان و یهودی دست خواهند یافت .

مرکز مذکور در دهه شصت قرن 20 به دست فیصل بن بعدالعزیز پادشاه وقت این کشور ایجاد شد.

هدف اولیه از ایجاد این مرکز، مقابله با گسترش تفکر ناصریسم و اندیشه های سکولار بود، ولی در حال حاضر، اهداف آن تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تبلیغی عربستان؛ ابزار برای سازش با صهیونیست ها

مرکز تبلیغی عربستان؛ ابزار برای سازش با صهیونیست ها