مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-12اقتصادي

آسیب زا بودن اضافه برداشت های معادن در گیلان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: اضافه برداشت های معدنی آسیب زا است و برابر ضوابط با تخلفات معدنی برخورد می شود.

- تیمور پورحیدری امروز در بازدید از معادن رودبار اظهار کرد: اسلوب و شیوه بهره برداری معادن باید در چارچوب قوانین به نحوی انجام شود که در اذهان عمومی؛ تخریب منابع تلقی نشود.

وی افزود: معادن رودبار در کنار فعالیت معدنی به مسئولیت اجتماعی نیز بپردازند و همه ضوابط با نظارت سازمان نظام مهندسی معدن و مسئولین فنی معادن در حین عملیات معدنی برای کاهش مخاطرات رعایت شود و مطالبات حقوق دولتی معادن نیزبه طور دقیق پیگیری خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه قانون معادن کاملاً شفاف است تاکید کرد: از رویکردهای سطحی و غیر کارشناسی در بهره مندی از مواهب و ذخایر طبیعی معدنی استان پرهیز شود تا پویایی در حوزه تولید و صنایع معدنی و به تبع آن اشتغال آفرینی اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به برنامه فعال سازی برخی از معادن راکد در سال جدید از طریق مزایده، افزود: در حالت فعلی 42 معدن در استان در حال فعالیت و دارای پروانه بهره برداری هستند که برنامه ریزی شده است 37 معدن دیگر نیز که دارای ذخایر معدنی مناسب برای سرمایه گذاری و بهره برداری هستند از طریق مزایده به شرکتهای دارای صلاحیت با نظارت دقیق واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب زا بودن اضافه برداشت های معادن در گیلان

آسیب زا بودن اضافه برداشت های معادن در گیلان