مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-12سياسي

جذب 300 میلیارد تومان اعتبار برا تکمیل سد مخزنی پلرود


عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حل مشکلات پیمانکار و کارفرمای پروژه سد پلرود بیان کرد: سال گذشته 250 میلیارد و امسال هم 300میلیارد تومان اعتبار برای پروژه سد مخزنی پلرود رودسر جذب کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با وجود اینکه چندین سال از شروع عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم سطح کمربندی کلاچای می گذرد اما این پروژه پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته است.

وی بیان اینکه سال گذشته 15 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تقاطع غیر هم سطح کلاچای جذب و در اختیار پیمانکار قرارگرفته است، گفت: برای آسفالت تقاطع غیر هم سطح کمربندی کلاچای و پرداخت مابقی مطالبات پیمانکار جمعاً به مبلغ 15 میلیارد تومان هم پیگیری های لازم را برای تخصیص اعتبار در وزارت راه و شهرسازی انجام دادیم تا پروژه در هفته دولت امسال آماده بهره برداری شود.

نماینده مردم شهرستان رودسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار بیان کرد: در حال حاضر برای حمایت از تولید و عبور از بروکراسی های اداری قوانین خوبی وجود دارد و مشکلات تنها ناشی از نبود قانون نیست بلکه شاهد ایجاد موانع عدیده ای در حوزه اجرا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 300 میلیارد تومان اعتبار برا تکمیل سد مخزنی پلرود

جذب 300 میلیارد تومان اعتبار برا تکمیل سد مخزنی پلرود