مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-12دانش

18 پزشک متخصص پس از مشخص شدن سهیمه های خراسان جنوبی به محل خدمت نیامده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حاشیه دیدار تعدادی از اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به خروج 18 پزشک متخصص از خراسان جنوبی، - رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بعد از این که سهمیه نیرو های پزشک متخصص در سال 1400 مشخص شد بعضی از این نیرو ها تاکنون به محل خدمت خود در استان نیامده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حاشیه دیدار تعدادی از اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به خروج 18 پزشک متخصص از خراسان جنوبی، گفت: بعد از این که سهمیه نیروهای پزشک متخصص در سال 1400 مشخص شد بعضی از این نیروها تاکنون به محل خدمت خود در استان نیامده اند.

میرزایی گفت: بعضی از نیروهای پزشک متخصص سهمیه استان هم به دلیل مشکلاتی که داشتند درخواست انتقال داده اند که با درخواست آنها موافقت شده است که در مجموع 18 نیروی پزشک متخصص سهمیه خراسان جنوبی با انجام این کار از استان خارج شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اضافه کرد: از ماه های گذشته پی گیری هایی را در این خصوص از کانال های مختلف انجام داده ایم تا بلکه به جای نیروهای متخصصی از استان خارج شده اند جایگزین هایی در نظر گرفته شود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پزشک متخصص پس از مشخص شدن سهیمه های خراسان جنوبی به محل خدمت نیامده اند

18 پزشک متخصص پس از مشخص شدن سهیمه های خراسان جنوبی به محل خدمت نیامده اند